Červenec 2009

Dovolená 2009

31. července 2009 v 11:20 | Miss.oRiGiNaL |  Diary

Letos jsme byli na dovolené v Rožnově pod Radhoštěm,byli jsme jen na 5 dní,páč je brácha malej a má teprve 1 rok.Hlavně,že aspoň někde,protože minulej rok jsme nikde nebyli,kvůli tomu,že měl brácha necelej měsíc.Popíšu vám ty dny,klidně si to nečtěte,ale hlavně ať to tu mám.Fotky sem přidám,ale nevím kdy.Počasí jsme měli nádherné,ani jeden den nepršelo,co víc si přát :).

°Neděle°

Ráno jsem se probudila v 7 a ještě sem si chystala všechny věci atd.Odjížděli jsme o půl 9,po cestě jsme se zastavovali ještě nakoupit v Globusu.Do Rožnova jsme přijeli o půl 12,než jsme se ubytovali,tak jsme se šli projít do parku,kde zrovna byla v ten den Pouť.O půl 3 jsme se šli ubytovat a po ubytování jsme šli na procházku,po celým městě,tak různě.Byli jsme v restauraci na večeři.Večer jsem koukala na DvD a v 11 jsem šla spát.

°Pondělí°

Vstávala jsem opět v 7.Snídala jsem a chystala jsem si věci a okolo 9 jsme se šli kouknout do města.Byli jsme v parku,šli jsme na oběd a po obědě jsem jeli do Frenštátu pod Radhoštěm,kde je AQUAPARK,tam jsme byli v tom AQUAPARKU cca 2 hodiny.POtom jsme se šli kouknout v tom Frenštátu do města a k večeru jsme jeli opět do Rožnova.Večer jsme šli opět na procházku a v 10 jsem šla spát.

°Úterý°°

Probudila jsem se v 8 a v 9 jsme jeli na Pustevny.Jsou tam takový dřevěný chajdy a velkám několika-kilometrová lanovka.Taky se tam otamtud chodí na Radhošť.Na pustevnách jsme byli do napoledne a potom jsme šli na oběd.Po obědě jsme šli v tom Rožnově na koupaliště,jenže se zatáhlo a ochladilo,tak jsme tam byli cca půl hodiny a potom jsme jeli do Tesca do Valašského Meziříčí.Okolo 6 jsme přijeli na hotel a šli jsme na procházku.Večer jsem koukala na DvD a v 10 jsem šla spát :D.

°Středa°

Vstávala jsem v 8,okolo 9 jsme šli do města.Potom procházka po Rožnově.Byli jsme na obědě a po obědě jsme šli na koupaliště,kde jsme byli nějak do 4.Potom jsem šla na X-Bungee,tam to bylo BESTOVNÍ :).Následovala procházka po Rožnově,šli jsme do Lídlu a potom jsem večer byla na pokoji a koukala na DvD a jako každej večer jsem usnula únavou v 10 :D.

°Čtvrtek°

Probudila jsem se v 7:30 a balila jsem si věci domů.V 9:00 jsme odjížděli a cestou domů jsme se zastavovali v Olomouci v Globusu.Domů jsme přijeli ve 13:00.

Jsem domáá

30. července 2009 v 13:08 | Miss.oRiGiNaL |  Twitter
Aoojky,nějak před 20 minutama jsem se
vrátila z dovolené.
Bylo to good,ale už sem se těšila domů na pc :D:D
Zítra napíšu článek o celé dovolené,tky přidám fotky,ale nwm kdy.
Večer už nejspíš nenapíšu.
Jdu vybalovat věci páá :-*

My heart will go on

30. července 2009 v 12:00 | Miss.oRiGiNaL
nejvíc božská ♥

Kusovka 1.08

29. července 2009 v 16:00 | Miss.oRiGiNaL

PF boty

29. července 2009 v 11:00 | Miss.oRiGiNaL
Obrázek “http://www.karmaloop.com/vendor/PFS/240127023-ORGnail.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

HK hodinky

28. července 2009 v 16:00 | Miss.oRiGiNaL

Jazyk :D

28. července 2009 v 11:00 | Miss.oRiGiNaL
Chyťte se za jazyk a řekněte "Jedeme na výlet"

13 měsíců

27. července 2009 v 12:00 | Miss.oRiGiNaL |  My brother
Brácha má dnes 13.měsíců :)

Dovolená Rožnov pod Radhoštěm

26. července 2009 v 8:14 | Miss.oRiGiNaL |  Twitter
Jak jsem se zminovala v předešlých dnech,
dnes jedu na dovolenou do Rožnova pod Radhoštěm.
Jedeme jen na 5 dní,protože je brácha malej.
Už se celkem těším.
4lánky jsou přednastavené,takže v klidu jo ?:D
Je logický,že nebudu obíhat SB.
Možná je tam internetová kavárna,takže se ozvu,
ale nic neslibuju.
Pá ve čtvrtek

Balení a uklízení

25. července 2009 v 9:11 | Miss.oRiGiNaL |  Twitter
Omlouvám se,ale dneska nic nepřidám,
nemám žádný čas.Zíta jeduna dovolenou
do Rožnova pod Radhoštěm,takže dnes
musím ještě uklidit pokoj,vytřít prach,vysát
a hlavně se balit,nemám ještě ani tašku :D.
Takž se ozvu bud večer,nebo zítra ráno
před odjezdem,páá :-*

Pryskyřník prudký :D

24. července 2009 v 21:07 | Miss.oRiGiNaL |  Diary

Jelikož jedu v neděli na dovolenou do Rožnova pod Radhoštěm,tak jsem vám udělala design na téma dovolená.Je trocha CRAZY mno :D ae tak hlavně že nějakej.Ráno jsem se probudila před 8 a snídala jsem.Po snídani jsem hlídala bráchu a byla na pc.Celé dopoledne jsme zavařovlai okurky,takže jsem pomáhala mamce.V 1 jsem obědvala a po obědě jsem šla s bráchem na procházku.Po procházce jsem byla na pc a koukala jsem na tv.Byla jsem venku a šla jsem na brusle.Hlídala jsem bráchu a okolo 6 jsme šli na procházku.Zalívaa jsem skleník a byla jsem na pc.Koupala jsem se a ted jsem na icq.Oběhnu Sb a musím stáhnout fotku do pc a promazat je,aby jsme měli místo na dovoelné na fotky.Zítra tady celej den nebudu,ještě dám ráno vědět,protože pozítří jedeme tak musím vysát,utřít prach a hlavně se balit,ještě nemám nachystanou ani tašku :D.

Design 3.01

24. července 2009 v 12:16 | Miss.oRiGiNaL |  Layouts
Název: Holiday <3

Datum: 24.7.2009

Hodnocení: 100%

Tropical day

23. července 2009 v 20:50 | Miss.oRiGiNaL |  Diary

Dneska byl opravdu tropickej den,jak předpovídali,předpověd se opravdu naplnila,bylo krásně.Ráno jsem se probudila už v 8,zkulturnila jsem se,nasnídala jsem se a v 9 přijela babička.Byla jsem na pc a koukala jsem na tv.Okolo 1 jsme obědvali.Po obědě jsem byla na pc a hlídala jsem bráchu.Ve 2 jela babička domů,tak jsem ji šla vyprovodit na bus.Když jsem přišla domů,tak jsem byla do 4 na pc a potom jsem se šla koupat do bazénu.Po koupání jsem šla s bráchem na vycházku a hlídala jsem ho až do 7.Byla jsem na pc a koupala jsem se.Ted oběhnu Sb a jdu na pc.Dopoledne jsem roztřídila affs a protože jedeme v neděli na dovolenou do Rožnova pod Radhoštěm,tak zítra udělám design na téma dovolená :P.

Roztřídění SB

23. července 2009 v 10:42 | Miss.oRiGiNaL |  News
V neděli jedu na dovolenou,takže sem chtěla mít všechny Affs v pořádku.Protřídila jsem si je sama,protože ted o prázdninách nemá cenu dělat zápis,protože každý druhý blog je pozastavený.Proto jsem si SB roztřídila podle svého uvážení.Pozastavené blogy jsem nemazala.Smazala jsem 8 blogů.Ty Affs co mi zůstali,tak prosím aby jste psali komentáře typu: OBÍHÁM.Spřáteluji jen vyjímečně,protože mám spoustu Sb a když jsou prázdniny,tak nemám čas ani náladu celý dny prosedět u pc.Moc se omouvám těm,které jsem smazala,ale měla jsem proto své důvody.Ti co jsou napsaní pod CČ,tak zůstávají a doufá,že mími Affs budou nadále.

75 emailů xD

22. července 2009 v 9:47 | Miss.oRiGiNaL |  Twitter
Na email mi od včera přišlo 75 emailů z FB xD xD

Harry Potter a princ dvojí krve

21. července 2009 v 21:17 | Miss.oRiGiNaL |  Diary

Dneska byl božskej den :).Ráno jsem se probudila v 9 a skoro do 10 jsem ležela.Když jse se odvážila vylézt z postele,tak jsem se nasnídala a šla jsem na pc.Celé dopoledne jsem si psala po icq s kámoškou a okolo 12 jsem obědvala.Po obědě jsem byla na pc a okolo 2 jsem šla s bráchem na vycházku.Přišla jsem,chvíli jsme bÿla na pc a potom jsem se šla chystat do kina.Před 4 jsem šla na dolní konec,kde už čekala kámoška se ségrou a jeli jsme.O půl 5 jsme přijeli do Šumperka,čekali jsme na další kámošku,která tam měla přijet.Šli jsme si do bufetu nakoupit brambůrky a kofolu a šup pro lístky :D.V 5 to začínalo - Harry Potter a princ dvojí krve a až do čtvrt na 6 byla reklama,mezitím jsme snědli skoro všechny brambůrky.Při filmu nejvíc chlámy :D prostě nejvíc :D.Film skončil o půl 8.Domů jsem přijela v 8 a koupala jsem se.Ted jsem na pc a na icq :P.Oběhnu Sb a půjdu na FCBK.

BTW: V tom Harry Potterovi šel Brumbál na WC a přinesl si časopis s nějakou ženskou a zeptal se jestli si ho může půjčit a já takový na holky,to má určitě PLAYBOY :D:D chlámy přes celý kino :D:D

Kino :P

21. července 2009 v 15:04 | Miss.oRiGiNaL |  Twitter
Yaho,jdu s kámoškou do kina.
Jdeme na Harryho Pottera a princ dvojí krve.
Mooocka se těším,ted si jdu nachystat věci
a ve 4 jedem,páč kino začíná v 5.
Film trvá 2,5 hodiny,takže přijedeme okolo 8.
Večer napíšu jak bylo.
Mocka se těším,tak večer,pá :-*

V jezeře ?!?!?!? :D:D

20. července 2009 v 20:46 | Miss.oRiGiNaL |  Diary

Ráno jsem se probudila už o půl 9,protože mě přišel vzbudit brácha :D.Uklízela jsem a byla jsem na pc.Celé dopoledne jsem byla na pc a hlídala bráchu.Nějak o půl 12 jsem obědvala a o půl 1 jsme jeli k zubařce.Už po 4 mi nic nedělala,řekla mi že má krásné zuby,uplně prý výstavní :D.Domů jsme přijeli o půl 3 a byla jsem na pc.Okolo 4 jsem šla s bráchem tak na hodinku ven a potom jsem ho hlídala doma a byla jsem na pc.Před chvílí jsem se koupala a ted jsem na icq a FB.Sem stále nachlazená :(.Zítra jdu s kámoškama do kina na Harryho Pottera 6.Mocka se těším :).Ještě dám zítra vědět.Pá :P

Návštěvonost od 13.7.2009 - 19.7.2009

Celkem: 294

Propršená pouť

19. července 2009 v 20:32 | Miss.oRiGiNaL |  Diary

Dnes jsem byla na té pouti v Písařově,dopoledne počasí nepřálo,ale odpoledne se vyjasnilo.Ráno jsem se vzbudila o půl 8 a chystala jsem si věci + jsem si uklízela pokoj.V 9 jsme jeli do Písařova.Slejvák jak něco ://..Šla jsem k sestřenici a kecali jsme o Turecku.Byli nejvíc opálení :D jak čokoládový sušenky :D.Přivezla mi i dáreček :P.Okolo poledne byl oběd,měli jsme řízky.Po obědě jsme se šli kouknout na pouť.Už nepřšelo a začalo svítit sluníčko.Pořád jsme tam tak různě byli a ve 4 jsme šli se sestřenkou k babičce.U sestřenky doma jsme prohlíželi fotky z Turecka,bylo jich přes 600 :D,ale byli mooc krásný.Domů jsme jeli o půl 6,začlo zase lejt.V 6 jsme přijeli domů,hlídala jsem bráchu a byla jsem na pc.Koupala jsem se a ted jsem na pc.Jsem nachlazená a mám divnej hlas :(.